3 triky pro propagaci webových stránek: prohlédněte metody profesionálů


Vytvořit nové webové stránky dá zabrat. Rozhodně tím ale snahy o to prorazit na internetu nekončí. Jakým způsobem dostat prezentaci na oči potenciálním návštěvníkům nebo zákazníkům? Jak funguje propagace?

S volností, kterou internet přináší, lze takřka počítat s tím, že budete mít nemalou konkurenci. Není výjimkou, že může čítat stovky ba i tisíce podobných webů. Odlišit se není rozhodně nic jednoduchého. Ovšem už z podstaty věci jde o velmi důležitý krok, který vám pomůže nasměrovat projekt k úspěchu. Jak zvýšit návštěvnost webových stránek?

Vybudujte si jméno v internetovém světě

Organická návštěvnost rozhodně není návštěvnost náhodná. Za tím, aby se vaše webové stránky zobrazovaly potencionálním návštěvníkům na vysokých pozicích totiž stojí kus práce.

Linkbuilding staví právě na vysoké pozici ve vyhledávání, která dostane projekt na oči uživatelům. Funguje prakticky na posilování věrohodnosti stránky, které lze docílit primárně zpětnými odkazy z již zavedených webů. Můžete využít bezplatných katalogů nebo je jednoduše vyměnit. Prostor pro zpětné odkazy lze také nakoupit. Existuje ale i cesta, jak se k nim dostat přirozeně…

Vsaďte vše na originalitu

Na internetu takřka každý uživatel hledá obsah. Čím kvalitnější bude nabídka na vašem webu, tím výše se dostanete v žebříčku popularity. Proč?

Uživatelé umí snahu ocenit

Dříve se na originalitu webových textů příliš nedalo. V dnešní době ale právě obsah patří k největším tahounům. Pokud dokážete návštěvníkovi naservírovat zajímavé informace v kvalitě, která ho nepřestane bavit, může se odvděčit jednoduchým sdílením na sociálních sítích. Výjimkou ale nejsou také citace, které díky uvedení zdroje přirozeně vylepšují sílu odkazu.

Správná optimalizace vyřeší zbytek

Pokud se zájmem sledujete obsahový marketing, rozhodně natrefíte i na pojem SEO. Optimalizace pro vyhledávače funguje na principu dodržování několika pravidel. Mezi ně patří například použití validních klíčových slov, smysluplné strukturování textu a podobně.

Vyplatí se placená návštěvnost?

Reálně se propagace každého tipu webových stránek liší takovým způsobem, že nejde odpovědět úplně jednoznačně. Důležité je ovšem vědět, že stavět web čistě na placených návštěvách může být z dlouhodobého hlediska velmi bolestivé řešení. Proto nejprve věnujte čas předchozím dvěma metodám.

Reklamy na sociálních sítích

Facebook nabízí zajímavý nástroj, který může propagovat webovou prezentaci nebo přímo jednotlivé příspěvky. Vše lze poměrně jednoduše nastavit v Business Manageru.

Propagace formou PPC

Nastavit PPC reklamy na Google Ads nebo české alternativě Sklik není už tak jednoduché jako na Facebooku. Ceny se pohybují primárně podle vlastního nastavení, takže se vyplatí vsadit raději na zkušené marketéry. Aby byla kampaň úspěšná, potřebuje stejně jako web podporu klíčových slov.

Zaujal Vás WordPress a potřebujete s ním poradit? Pomůžu Vám