Získejte zpětné odkazy! Pět tipů, které pomohou každému.

 

Dostat se na vysoké pozice ve vyhledávání, zaujmout nové klienty, vše je spojené se zpětnými odkazy. Jak zahýbat s návštěvností svého webu a neutratit majlant?

Způsobů, které zajistí věrohodné zpětné odkazy, existuje mnoho. Nejjednodušším jednoznačně zůstává přímý nákup. Ať už půjde o PR články nebo třeba pronájem malého prostoru pro textovou reklamu, investice to bude více než rozumná. 

Kde koupit zpětné odkazy?

Stejně jako každá jiná investice i linkbuilding potřebuje zkušenou ruku. Zpětné odkazy z nevěrohodných webů v lepším případě nebudou mít vliv. V horším případě mohou ale uškodit. Pokud tedy přece jen tíhnete k nákupu, zvažte angažování odborníka. Doporučení na dobré weby vám stejně jako znalost hodnoty odkazů mohou ušetřit nemalé ztráty.

Linkbuilding jinak: co je to odkazovatelný obsah?

Dát vyhledávači vědět, že existuje, nemusí být čistě jen práce externisty. Pracovat za něj nebo ještě lépe s ním může klidně i váš produkt. Ať už jsou to články na webu, praktická aplikace nebo třeba sportovní vybavení. I v internetovém světě platí, že dobrá práce bývá po zásluze odměněna. Jak?

1. Zazářit s aplikacemi není vůbec těžké

Nabízíte-li výborný software, pak zpětné odkazy „nemusíte” řešit. Například velké magazíny často sestavují listy s nejlepšími aplikacemi. Pokud budete dobří, redaktoři to umí ocenit. Samozřejmě lze zmínku na magazínu i koupit, ovšem to by v tomto případě neměla být vaše priorita.

2. Kvalitní obsah návštěvník cituje a sdílí s radostí

Máte pěkné články, vtipné popisky produktů nebo třeba zajímavý příběh značky? Pokud tento obsah dostanete k lidem, dost pravděpodobně jej budou sdílet. Nejčastěji asi na sociálních sítích, osobních blozích, apod.

3. Soutěž potěší každého včetně vás

Na internetu čeká hromada návštěvníků, kteří jsou hladoví po soutěžích. Soutěžní weby s tím počítají a proto sdílí odkazy mezi své početné komunity. I vy můžete být jedním z těchto odkazů, stačí vymyslet plán. Jen pozor, ať nemáte zájemců až moc.

4. Zkušenosti se dají prodat i jinak

Pokud máte ve firmě odborníka ve svém oboru, zkuste ho využít. Články od zkušených profesionálů internetem kolují bleskurychle. Zazářit tento obsah může díky citacím, ale také jako zdroj nejrůznějších prací.

5. Výzkum zaujme i mimo cílovou skupinu

Pokud vás nezaujal ani jeden z předešlých tipů, sdílejte zkrátka to, co víte. Jak se vám povedla poslední kampaň? Proč lidi nakupují u vás a ne jinde? Jak jste vybudovali značku? Nejlepší téma znáte jistě sami. Využijte vlastního webu k jeho úspěchu. Informace ze zákulisí zajímají každého.

Odkazovatelný obsah může zamávat se sílou vašeho odkazu jako máloco. Pokud se zaměříte na jeho podstatu, vyplývá, že kvalita drtí kvantitu. Myslete na to.

Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Jak řešíte linkbuilding na svém webu vy?

Zaujal Vás WordPress a potřebujete s ním poradit? Pomůžu Vám